Nopti Intunecate – Partea a 6-a

M-am uitat o clipa spre Raluca, apoi am luat-o la fuga spre biblioteca. Inauntru, o liniste totala, nici un pas nu bocanea printre rafturile inalte.

– Ce s-a auzit? am intrebat-o pe prietena mea,deja obisnuita ca ea sa-mi raspunda la toate intrebarile.

Dadu din umeri.

– Poate locul asta e bantuit?

Poate ca era… deja nu ma mai putea surprinde nimic. Stateam alaturi de prietena mea semi-vampir in acest castel din Franta, rapita de un vampir care avea o biblioteca imensa, cam cat blocul meu. Oare citise toate aceste trei etaje de carti? O secunda! Trei etaje. Am cautat din ochi in susul scarilor pana am gasit-o. Intre doua dulapuri, statea o usa alba. Atat de evidenta, ca era aproape imposibil s-o fi observat.

– Putem sa urcam! am exclamat, zambind si aratand spre usa.

Raluca zambi si o trase de maneca pe Madalina, care abia se dezmeticea.

– Si daca e incuiata? mormai ea incercand sa tina pasul cu noi.

– Merita sa incercam, am zis.

In sfarsit am ajuns in fata ei. Am intins mana, am apasat pe clanta si… S-a deschis. Parea aproape prea usor. In fata aveam holul de la etajul 2. Eram gata sa ies, cand am auzit-o pe Madalina:

– Stai! Ce e aia?

Facu semn spre o carte cu copertele de piele maron, desfacuta si cu fata in jos pe podeaua de marmura. Asta era! Cartea facuse zgomotul pe care l-am auzit mai devreme. Raluca se intinse si o apuca, apoi ne chema langa ea.

Rasfoi cateva pagini, toate pline de aceeasi invalmaseala de litere ca si cea gasita in casa doctorului. Era jurnalul lui! Nu avea nicio pagina rupta, deci poate ca era unul mai vechi. Totusi, avea sa ne spuna ceva despre viata doctorului si, speram, si despre motivul pentru care ne-a adus aici.

– Numai George stie sa citeasca chestia asta. Hai dupa el!

Entuziasmul Madalinei se simtea in vocea ei, la fel ca al meu, cand i-am dat dreptate. Pe hol erau prea multe usi si prea multe erau incuiate. Pe vreo doua am reusit sa le deschidem si din nou am vazut saloane albe, frumos decorate si pline de flori. Deja eram satula de ele. Tocmai incercam a cincea usa fara rezultat, cand Raluca ma anunta ca a gasit-o pe Ana.

Abia am reusit sa-i povestim tot, vorbind in acelasi timp si mult prea repede ca sa inteleaga ceva. Era confuza inca atunci cand ne-am reluat cautarea. Mai ramasese o usa. Ne-am intors toate capetele cand s-a deschis si in pragul ei statea nimeni altul decat George.

 

20 de gânduri despre „Nopti Intunecate – Partea a 6-a

  1. De regula nu ma pasioneaza povestile cu vampiri, insa la aceasta mi-a placut suspansul, curiozitatea fiecarui personaj, modul in care ai descris fiecare scena.
    Am la favorite blogul tau si astept finalizezi povestea. Acum citesc si prologul de la a 2-a poveste.
    PS. Mult timp necesita crearea unei povesti de calitate 😄.

  2. Puneti continuarea va roooogggg! Va iubesc povestea. ♡♥♡♥♡♥♡♥

  3. Ruxy spune:

    asteptam ,dar sper sa o continue . e super .

  4. SEBY spune:

    Dragi cititori din partea autoarei:asteptati o poveste nu se scrie singura si daca ar face-o ar dura ceva timp. Deci va rugam asteptati linistiti

  5. MiruForEver spune:

    te roog continuare e super povestea 🙂

  6. sandra spune:

    povestea este foarte ,foarte buna ,iar imginatia ta este magnifica.Te-ai gandit vre-o data sa scrii o carte?povestea e geniala si dabia astept continuarea si vreau sa spun ca daca ai face o carte cu povestea asta eu asi cumparauo,mai ales ca sunt un mare fan vampiri.Am citi multe povesti cu vampiri cum ar fi academia vampirilot, jurnalele vampirilor,iar acum m-am apucat de vampirii din morganville si vad la tine ca felul in care scrii se aseamana cu cel al autorilor povestilor de mai sus,bineinteles ca cartile pe cate le-am citit au mai multa actiune dar cu timpul acest lucru se va rezolva si la tine.Te felicit pentru povestea ta si sper sa pui continuarea cat mai repede!iti multumesc ca m-ai captivat cu povestea ta.Pa

  7. odry spune:

    nu cred ca o sa o mai puna 😦

  8. Ursuletz spune:

    de abia astept continuareaaaaaaaaaaaaa…plzzzzz :*

  9. Bebe Thau spune:

    o mai continuati??????plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :*:*:*=)):X:X;)

  10. Bebe Thau spune:

    Hey..super poveste…dar cand o continuati? 😀 nu mai pot de nerabdare :*

  11. IoNuTzZ spune:

    Povestea este super,cand faceti continuarea? 😀

  12. amy spune:

    Cand puneti continuarea?

  13. Mimy spune:

    Unde este continuarea?

  14. Roxuu spune:

    Deci in fiecare zi intram sa vad daca ati postat.
    Dar…nu prea are aventura si e scurta. Daca ati putea sa o faceti mai lunga.
    Totusi, e buna!

  15. Mirela spune:

    Cred k glumiti…ne lasati iar in suspans….oare cum se va termina????Sper sa mai scrieti si alte povesti…va rugam din suflet…sa mai scrieti sunt multe bloguri de povesti kre dupa prima poveste nu au mai postat nimic…

  16. Elly spune:

    Doamne…nici nu stiti cat am asteptat partea asta….o ador….abia astept sa vad ce scrie in jurnal….ard de nerabdare….

Lasă un răspuns

