Ne întoarcem!

După multele probleme pe care le-am avut în această lungă perioadă de pauză, am reuşit să rezolvăm totul. Pentru comentariile răutăcioase specific că, am avut probleme cu contul şi nu numai, de aceea nu am mai postat nimic. Am discutat foarte mult cu cele două „partenere” ale mele şi se pare că din 3 am rămas doar eu.

Cu părere de rău vă anunţ că Nopţi Întunecate are nevoie de editare, aşa că nu ştiu când o să apară un nou capitol. În schimb, am să postez (cât de curând, cred că în această seară) începutul unei noi poveşti. Deoarece poveştile care vor fi postat aici este posibil să mai fie postate şi pe alt site mă voi semna cu numele contului meu. (www.wattpad.com – mă găsiţi şi aici).

Vă mulţumesc pentru înţelegere şi sprijin şi îmi cer mii de scuze.

Missimperfect12.

Lasă un răspuns

