Trandafiri

 Hei dragii mei, ştiu că azi am cam întârziat cu articoul, dar sper că toată această aşteptare  a meritat. Ne-am tot săturat de zilele călduroase de vară, în care nu ne găsim locul şi nu ştim ce să facem, dar eu m-am gândit să îmi fac de lucru, aşa că m-am apucat să îmi creez lucruri handmade.

 Astăzi, mama mea s-a apucat de curăţenie, aşa că mi-am făcut şi eu de lucru strângând fel de fel de obiecte pe care nu le mai folosesc. În timp ce strângeam şi împachetam am găsit câteva codiţe (cu frunze) artificiale, un marker roşu, unul albastru şi un pachet de şerveţele uscate. Imediat mi-am adus aminte de un tutorial pe care îl văzusem şi am început să caut.

91

 După câteva încercări nereuşite, câţiva nervi, iată rezultatul:

PicMonkey Collage

 

 Dacă sunteţi curioşi cum o să iasă? Încercaţi! Durează foarte puţin şi rezultatul este unul foarte drăguţ. Aştept pozele voastre pe adresa blogului. 

Missimperfect12.

 

6 gânduri despre „Trandafiri

  1. fata veselă spune:

    Felicitări pentru răbdare şi ingeniozitate, au ieşit foarte frumoşi!

  2. illusion spune:

    Foarte creativ 🙂 eu nu am atata indemanare.

Lasă un răspuns

