Made in Romania

 Bună dragii mei! De curând, lucrând la noul meu proiect, am descoperit ceva foarte interesant şi cred cu tărie că ideea trebuie şi merită susţinută. Să o luăm cu începutul:

 Suntem cu toţii de acord că fiecare ţară, fiecare popor are ceva aparte, ceva prin care se caracterizează. De-a lungul timpului, noi, românii, am fost jigniţi poate chiar şi marginalizaţi, însă cel mai grav este faptul că nu am luat măsuri. În urmă cu câteva zile, am luat un interviu unui francez venit în vanacnţă, da! În ţara noastră, mai exact în depresiunea Întorsurii Buzăului. Ceea ce, personal, m-a uimit a fost răspunsul la întrebarea: ” Pourquoi vous voulez voyager en cette région? Pourquoi la Roumanie?” (De ce aţi dorit să călătoriţi în această regiune? De ce România?). Răspunsul a fost unul scurt şi foarte clar: ” Parce que la Roumanie est un pays très fantastique. Cette zone est magique. Les villages sont traditionnels. Au fil du temps les villages et les traditions ont été conservés très bien.” (Deoarece România, este o ţară fantastică. Această zonă este magică. Satele sunt tradiţionale. De-a lungul timpului satele şi tradiţiile s-au păstrat foarte bine.)

PicMonkey Collage

 De la mitul lui Dracula până la costumul tradiţional românesc, mâncarea autentică şi obiceiuri, România are ceva aparte, ceva special. Dacă stăm şi analizăm situaţia la rece, eliminând toate „mânăriile” diverşilor oameni de afaceri şi parlamentari, multiplele scandaluri mondene de care ne lovim aproape zilnic, am putea vedea şi frumuseţea tării noastre, România.

PicMonkey Collage 2

 

 Avem un potenţial turistic foarte mare, însă nu investim. Domnul Raphael (domnul care mi-a acordat interviul), în vârstă de 53 de ani, îmi spunea: ” Je viens en Roumanie depuis 3 ans et bien sur je reviendrai toujours. Roumanie est un havre de paix et de beauté” (Vin în România de 3 ani şi de sigur, voi reveni întotdeauna.). Dacă acest domn a fost fascinat de frumuseţea tării, supranumind-o  „Un paradis al liniştii şi al frumosului”, atunci cu siguranţă şi alţii vor fi fascinaţi.

 

Missimperfect12.

7 gânduri despre „Made in Romania

  1. mediclass spune:

    Reblogged this on dana1967 and commented:
    EXCELENT ARTICOL !!!!

  2. Ralu spune:

    Excelente gânduri…doare u57 🙂

  3. mcooper801 spune:

    Ai dreptate…avem o tara de milioane dar insuficient pusa in valoare…nu ne ajunge o viata de om sa reusim sa vedem tot ce este de vazut….din pacate nici nu facem acest eform , mai degraba o luam pe afara , prin nu stiu ce tari straine ca sa ce?!!!…seara minunata sa ai…

  4. zapadalbastra spune:

    Cunosc zona si da,este foarte frumoasa,iar cine merge zilnic cu autocarul pe ruta Bucuresti-Buzau, este imposibil sa nu descopere strainii care te intreaba diverse lucruri … Felicitari si succes!!!Zi buna sa ai..

    • doareu57 spune:

      Mulţumesc frumos. Am casă în zona respecitvă şi pur şi simplu s-a întâmplat să dau de cineva. Domnul a fost chiar amabil şi mi-a permis să îi iau un interviu.

Lasă un răspuns

