Blues pentru o pisică neagră / Sfârşitul poveştii – Editura Univers

IMG_5733 Pentru că tot am hotărât să îmi iau o scurtă vacanţă, chiar înainte de a pleca m-am gândit să îmi iau câteva cărţi pe care să le savurez pe parcursul drumului. Nu ştiu cum se face, însă am foarte agitată, deoarece nu ştiam ce cărţi să aleg, dar când mă hotărâsem asupra uneia, căţeluşa mea se agita şi făcea gălăgie. Ajunsă la portă (stau la curte) îl zăresc pe poştaşul cel nou, puţin speriat de neastâmpărata mea, cu o înştiinţare. Imediat mi-am dat seama despre ce era vorba: un colet. Am luat înştiinţarea, cheile şi am plecat la poştă. Imediat ce mi s-a dat coletul privirea mi-a căzut pe ceea ce scria imediat deasupra destinatarului: Coletul conţine cărţi. Ajunsă acasă am desfăcut rapid coletul şi am răsuflat uşurată. Pe lângă cartea pe care o alesesem, aveam ce să citesc în vacanţă.

Blues pentru o pisică neagră ( Boris Vian ), este o carte de nuvele pe care abia aştept să o citesc.

 Sfârşitul poveştii (Lydia Davis), este un roman tulburător care prezită povestea unei femei care rătăceşte ore în şir pe străzile unui oraş necunoscut în căutarea iubitului. Odată ce intră într-o librărie viaţa ei se va schimba radical.

 Mulţumesc editurii Uneivers pentru cărţi şi pentru sprijinul acordat, iar recenziile vor apărea curând.

Missimperfect12.

2 gânduri despre „Blues pentru o pisică neagră / Sfârşitul poveştii – Editura Univers

  1. zapadalbastra spune:

    Vacanta frumoasa iti doresc si librarii in cale!!!:-)

Lasă un răspuns

