Maestrul şi Margareta / Jurnal de Rebel – Editura Litera

IMG_5736 Proaspăt întoarsă de la mare, cu bronzul dorit la purtător, relaxată şi cu multă energie şi mult chef de muncă, m-am apucat ieri de despachetat. Având în vedere că am avut mici probleme şi nu am putut posta pe blog, abia aşteptam să scriu un nou articol. Tot drumul spre casă m-am gândit şi într-un final găsisem un subiect foarte bun, însă nu am apucat să scriu nici măcar titlul articolului căci m-am trezit cu un curier la poartă. Am închis articolul, m-am grăbit la poartă (împiedicându-mă în drumul meu de un bagaj pe care îl uitasem) am semnat şi am ridicat coletul. Mi-am continuat treaba şi spre ruşinea mea abia aseară, destul de târziu, am reuşit să termin şi am deschis coletul. 

” Dacă aştepţi un semn pentru a citi o carte, acesta este semnul!”

 Aşa că odată ce am stabilit asta ne apucăm de citit. Ce? Ei bine, cei de la Editura Litera mi-au trimis ieri două cărţi:

IMG_5739e1. Maestrul şi Margareta – Mihail Bulgakov

 „ Diabolică păpuşă rusească, cu numeroase faţete care se îmbină perfect, Maestrul şi Margareta nu încetează să-i sfideze şi să-i încânte pe critici. […] Deschideţi prima păpuşă şi vă veţi trezi cu 2 000 de ani în urmă, din Moscova la Ierusalim.”

(Serghei Ermolinski, prefață la prima traducere în limba franceză a romanului, 1968)

 2. Star Wars Rebels. Jurnal de Rebel 

 Cine este cel mai tare dintre rebeli?! EU!

 Mă numesc Ezra Bridger şi am o viaţă cu adevărat fantastică: navighez de jur-împrejurul galaxiei alături de o echipă de rebeli care sabotează toate operaţiunile Imperiului. Pe lângă asta, învăţ despre legile cavalerilor Jedi, pentru că, se pare, sunt unul dintre cei în care Forţa este foarte puternică. Tare!

 Cum am ajuns aici? Cine sunt eu? Toate răspunsurile se află în acest jurnal.

 Citeşte însemnările mele strălucite, minunează-te de desenele mele uimitoare şi o să înţelegi de ce Imperiul începe să se teamă de numele de EZRA!

Pe această cale mulţumesc Editurii Litera pentru cărţile trimise. Deşi voi fi plecată acest weekend următorul capitol din Sfidare va fi publicat duminică. Cât de curând vor apărea recenziile cărţilor şi sper că voi reuşi să termin şi micuţul proiect la care lucrez. 

Missimperfect12.

Un gând despre „Maestrul şi Margareta / Jurnal de Rebel – Editura Litera

Lasă un răspuns

