Seria LUX : Obsidian

11745922_1661161770793880_119023359125389754_n    Titlu: Obsidian

    Autor: Jennifer L. Armentrout

    Editura: Leda

 Mereu mi-au plăcut cărţile palpitante, în mod special cărţile din domenii precum Fantasy sau SF (am mai spus asta, sunt sigură). Fiind mereu în căutare de cărţi noi, de noi „lumi”, am dat peste această serie: Lux. Nu a durat foarte mult până când m-am decis şi am luat primul volum (Obsidian) şi imediat ce m-am apucat de citit m-am îndrăgostit, neputând să mai las cartea.

  Katy este o tânără bloggeriţă din Florida. La 3 ani după moartea tatălui, este nevoită să se mute într-un mic orăşel din Viginia de Vest, alături de mama sa. Părăsind însorita Floridă, este pusă în faţa fapului împlinit şi este nevoită să stea printre cutiile nedespachetate şi fără blogul ei câteva zile. Ocupându-şi timpul liber, Katy se apucă de grâdinărit, dar neavând tot ceea ce îi trebuie se aventurează până la casa de vis-a-vis pentru a cere indicaţii, însă atunci când uşa se deschide şi vecinul super sexy apare mai mult dezbrăcat decât îmbrăcat, lumea bloggeriţei este dată peste cap, asta până ce tipul extrem de sexy începe să vorbească. Totul decurge rapid, dar aici, în Petersburg lucrurile nu sunt exact aşa cum par a fi, iar micuţul oraş este plin de secrete.

 Din punctul meu de vedere Obsidian este un roman magic. De la povestea de dragoste, conturată cu replici pline de sarcasm şi gesturile „neîndemânatice” ale eroinei până la situaţiile tensionate, dar şi amuzante, romanul te face să te îndrăgosteşti şi să citeşti fiecare pagină cu sufletul la gură.

 Katy este tipul de personaj de care te ataşezi rapid. Fiind o fire foarte atentă, prietenoasă şi inteligentă Katy este foarte ambiţioasă atunci când Daemon, vecinul sexy dar foarte enervant, o înfruntă încercând să o îndepărteze de sora lui geamănă: Dee. În ciuda încercărilor fratelui extrem de protector cele două ajung cele mai bune prietene, însă Katy află câteva secrete care îi vor schimba viaţa radical.

 Am achiziţionat cartea cu ceva timp în urmă de la Editura Leda. Mulţumesc editurii pentru sprijinul acordat.

 

Sinopsis

 Începuturile sunt întotdeauna dificile.

 Când ne-am mutat în Virginia de Vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multă plictiseală, până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.

 Şi pe urmă a deschis gura.

 Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne înţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva neaşteptat se întâmplă.

 Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.

 Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.

Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.

 Asta dacă nu-l omor mai întâi.

 

Missimperfect12.

4 gânduri despre „Seria LUX : Obsidian

  1. maryliyn spune:

    Adevarul e ca eu m-am „atasat” mai mult de extraterestrul sexy ( chiar nu pot sa explic de ce 🙂 ). Intreaga serie este fabuloasa si abia astept sa apara volumul IV.

  2. Sasha Vers spune:

    Cât îmi doresc și eu să citesc seria, dar am câteva cărți începute și va trebui să mai aștepte. Mulțumesc pentru informațiile oferite!

Lasă un răspuns

