Jocurile copilăriei: Leapşa

large (1)  Cui nu îi place să ia o pauză? Cui nu îi place să se rupă de lume, chiar şi pentru câteva clipe, şi să viseze cu ochii deschişi la anii copilăriei? 

 Am primit alaltăieri, spre ruşinea mea am văzut abia azi, leapşa de la Blogănstein şi ţin să îi mulţumesc. Fără să o mai lungesc, trec direct la întrebări:

1. Un vis mare, mare?

Dulciuri, multe dulciuri :-D, dar nu ăsta e cel mai mare. Sunt mult prea multe şi nu ştiu pe care să îl aleg.

2. De ce scrii?

Din pasiune, dacă nu aş scrie ar fi mai rău… sau aşa cred eu. E modul meu de a gândi cu ajutorul degetelor.

3. Ce faci când plouă?

Ăăă… scriu? Desenz? Sau mă uit pe pereţi, gândindu-mă ce să fac.

4. Cel mai amuzant film văzut?

 Big Momma’s House şi mai sunt, dar nu îmi aduc aminte acum.

5. Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii?

O pisică, eventual una care leneveşte toată ziua.

6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?

Sunt mult prea multe.

7. Viața pentru tine într-un cuvânt?

O poveste, de obicei văd viaţa ca pe o poveste complicată.

8. De ce îți e cel mai frică?

Tind să cred că sunt mai anormală, din cauza modului de gândire şi pentru că am o modalitate ciudată şi dură de a vedea ş judeca lumea în care trăim.

11873401_840824269342578_7888614220969825049_n

9. Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea?

 James Arthur – Recovery

10. De ce te uiți la filme?

Ca să treacă timpul, din curiozitate, pentru că am nevoie de o doză de energie, de o modalitate de a evada din lumea reală şi pentru a scăpa minute în şir de probleme.

Toate fiind spuse… voi încălca puţin regulile jocului şi nu voi nominaliza pe nimeni. Cine doreşte să răspundă la întrebările de mai jos este liber să o facă.

 Întrebările mele: 

1. Ce te face fericit/ă?

2. Ce faci când nu poţi dormi?

3. Desertul preferat?

4. Filmul care te-a speriat cel mai mult?

5. Melodia care te linişteşte atunci când treci prin momente tensionate?

6. O amintire plăcută din copilărie?

7. Părerea ta despre lumea ce te înconjoară?

8. Unde şi cum te vezi peste 30 de ani?

9. Gândind la rece, cum vezi viitorul?

10. Dacă ai putea fi altcineva, cine ai fi?

Missimperfect12.

2 gânduri despre „Jocurile copilăriei: Leapşa

  1. anuska spune:

    1-Viata
    2-Joc jocuri pe net 🙂
    3-Ciocolata amaruie
    4-Nu ma uit la acest gen de filme,prefer ce;le de dragoste si seriale turcesti 🙂
    5-Julio Iglesias
    6-Cataratul in cires 🙂 si citeam povesti
    7-Mafia care exista 😦
    8-Pensionara u nepotii 🙂
    9-Cetzos
    10-Tot eu 🙂

  2. ecoarta spune:

    1. Scrisul şi desenatul
    2. Meditez
    3. Budinca de tăieţei cu brânză de vacă şi stafide multe
    4. Întoarcerea morţilor vii
    5. Anotimpurile, Vivaldi
    6. Hoinăreala prin păduri
    7. Lumea este haotică
    8. E prea departe. Nu mă văd
    9. Sumbru, pentru noi toţi. Pentru mine, interesant
    10. Eu, cea care sunt

Lasă un răspuns

