Provocări de la prieteni

 Bună dragii mei. Dat fiind faptul că weekend-ul acesta iar voi fi absentă m-am gândit că ar fi bine să stau puţin de vorbă cu voi. Cum de fel sunt foarte prietenoasă, m-am gândit să îmi fac noi prieteni şi din întâmplare am şi găsit. Am întâlnit de-a lungul timpului oameni minunaţi, oameni care văd lumea exact cum o văd şi eu şi care percep lucrurile din jurul lor exact aşa cum sunt ele. Unul dintre aceşti oameni minunaţi este Simina. Am întâlnit-o zilele trecute şi îmi place modul său de a gândi. 

pizap.com14374041259152

 

Dacă până acum nu aţi întâlnit-o pe Simina, nu este timpul pierdut. Dacă eşti la fel de pasionat de cărţi cum suntem noi, ai nimerit locul şi chiar acum… Simina are pentru voi o provocare. Cui nu îi plac provocările?

Mai jos vei găsi link-ul şi o poză cu cărţile, aşa că… cine este sigur că vrea se poate înscrie.poze 021

 Concursul Siminei

 Missimperfect12.

 

 

2 gânduri despre „Provocări de la prieteni

  1. maryliyn spune:

    *cunostinta 🙂 Cred ca nu mai stiu sa scriu! 😛

  2. maryliyn spune:

    K. Sa facem cuoastinta cu Simina! 🙂

Lasă un răspuns

