Hai să o facem şi pe asta!

large (63) Ştiu… era şi timpul să scriu ceva. Dar, uite-mă! Mi-am reîncărcat bateriile şi m-am pus pe treabă. Anul ăsta va fi unul aglomerat, sunt conştientă. BAC-uri (2 chiar), examene, atesate, chestii tipice clasei a XII-a, dar cine a zis că asta mă va opri? Nimeni, aşa că: Hai să o facem şi pe asta!

 largeSuperBlog 2015? O, da! Am zis că nu am nimic de pierdut, dacă încerc. Ştiu că am de învăţat, chiar foarte mult şi consider că asta e şansa mea să învăţ. Mă aşteaptă multe provocări, garantat şi sunt sigură că voi avea o competiţie destul de mare, dar nu pentru a câştiga concursul m-am înscris. E timpul să mă distrez, iar acest concurs este un prilej perfect. Zic să ne apucăm de scris.

 Acum, că mi-am mulţumit atât cea mai bună prietenă, cât şi iubitul care mă tot încurajează, este clipa să vă încurajez şi eu pe voi, cei care doriţi să vă înscrieţi sau care aţi făcut asta deja. Vă urez succes tuturor participanţilor şi mulţi pupici din partea mea! 

 Missimperfect12.

11 gânduri despre „Hai să o facem şi pe asta!

  1. Baftă şi inspiraţie muuuultă! 🙂

  2. Ralucica spune:

    Succes și bine ai venit într-o comunitate frumoasă de bloggeri, cu aspirații mărețe.
    http://ralustory.blogspot.ro/

  3. Bun venit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Speram sa te regasim la linia de finish si ne-am bucura sa te cunoastem si personal, la Gala SuperBlog. 🙂
    Inspiratie din plin si toate cele bune!

Lasă un răspuns

