Prinţesele Disney

635474930283126959-2023420133_CHAPTER 11 Fiecare ţară are poveştile sale. Fiecare popor îşi pătrează tradiţiile, în special poveştile din moşi-strămoşi despre prinţi şi prinţese, monştrii şi balauri, vrăjitoare şi vraci şi multe altele, însă fiecare a făcut cunoştinţă măcar o dată cu prinţesele Disney. Toate sunt modele clasice. Tipul de prinţesă frumoasă, cu o rochie sclipitoare şi lungă, dar, în special, cu un păr lung, frumos şi îngrijit.

Fiecare dintre noi, reprezentantele sexului frumos, ne dorim să arătăm impecabil, să fim remarcate şi apreciate atât pentru aspect, cât şi pentru modul de gândire. Să te menţii frumoasă este o muncă destul de grea, o ştim prea bine, dat fiind că timpul şi stresul nu sunt factori foarte blânzi cu noi. Părul nostru este primul afectat de aceşti factori nocivi şi dorim să îl menţinem cât se poate de frumos şi sănătos.

 Exact asta s-a întâmplat şi în cazul meu. Datorită stresului, şi nu numai, părul meu a fost afectat. A început să cadă din ce în ce mai mult, să îşi piardă din strălucire. Eram complexată de acest lucru şi am început să folosesc fel de fel de tratamente care aveau efecte de scurtă durată. De la tratamente chimice, la cele făcute în casă toate au dat greş sau au înrăutăţit situaţia.
Într-una din zile am descoperit Şamponul Regenerant din gama Gerovital Tratament Expert. Am fost plăcut surprinsă şi nu am mai stat pe gânduri, dat fiind faptul că auzisem de la o prietenă foarte bună că îl încercase şi că era chiar foarte încântată de efectele sale.

doctorul_personal_al_parului_tau-e1443693733107
A urmat o altă perioadă în care părul meu a suferit diferite transformări. De la părul scurt la cel lung, de la părul drept întins cu placa la cel ondulat, de la o unaunţă de roşu intens la un şaten foarte deschis, ba chiar la şuviţe verzi, părul meu le-a încercat pe toate şi asta într-o perioadă foarte scurtă. Produsele româneşti de calitate de la Gerovital m-au ajutat de fiecare dată, la fiecare schimbare suferită de părul meu. Mi-am îngrijit părul cu ajutorul unor produse de tradiţie care dau dovadă de mult profesionalism. Am fost întrebată de foarte multă lume care este secretul, ce tratemente miraculoase folosesc, cât de scumpe sunt sau cât de mult îmi ia să le folosesc? Răspunsul a fost mereu acelaşi: gama Gerovital Tratament Expert.

 Cu ajutorul gamei Gerovital părul tău poate arăta strălucitor şi sănătos mai ceva ca cel al unei prinţese. Acum, tot ce trebuie să faci este să vezi ce prinţesă va fi invidioasă pe tine. 😀

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2015.

Missimperfect12.

Lasă un răspuns

