Să ştampilăm fericirea

large (1) De la pecete şi sigiliu, la clasica ştampilă din zilele noastre, toate au avut un rol special. Fiecare casă nobiliară avea un blazon care reprezenta perfect diferite aspecte precum statutul social sau caracterul membrilor familiei. În zilele noastre, majoritatea consideră că diferitele ştampile au un rol mai mult formal.
Toatal greşit! Iar cei de la Colop ştiu cel mai bine acest lucru.
Cine spune că nu ne putem personaliza lucrurile? Absolut nimeni nu interzice acest lucru, iar eu… m-am hotărât să îmi personalizez fericirea.

 Probabil consideraţi că am luat-o puţin pe ulei, dar nu e chiar aşa, şi am de gând să vă demonstrez.

 Atunci când i-am întâlnit pe cei de la Colop am ştiut că mă vor ajuta. Am găsit exact ceea ce căutam pentru nunta unei prietene. Atunci când Nicoleta m-a rugat să o ajut cu invitaţiile pentru nunta sa şi asta într-o perioadă foarte scurtă, am răsuflat uşurată să când am găsit această modalitate inedită.stampila_casatorie_colop_superblog

Nicoleta m-a rugat să mă ocupe personal şi de amenajarea şi personalizarea localului, dar şi de invitaţii, pe care le dorea a fi perfecte şi unice. Am reuşit să îi compun textul ideal, fondul şi imaginea, însă singura problemă o constituia plicul invitaţiei. Deşi era colora, acesta era banal. Am făcut tot ce am putut şi într-un final mi-a venit o idee ce a bucurat-o atât pe Nicoleta cât şi pe Mihai, viitorul ei soţ. Am hotărât să ştampilăm plicul. Am găsit rapid echipa perfectă ce ne putea ajuta (şi anume cei de la Colop), am colaborat cu ei şi am creat ştampila personalizată şi perfectă. „La pièce de résistance” aşa cum îmi place să spun mereu.

 Aşa că… cine poate spune că nu îţi poţi personaliza fericirea?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2015.

Missimperfect12.

4 gânduri despre „Să ştampilăm fericirea

  1. araoimi spune:

    😊 Nu mă gândeam….”fericire personalizată” !
    Minunata idee !
    Zi senină !

  2. mcooper801 spune:

    Minunat…titlul este de milioane….

Lasă un răspuns

