Cât de greu e să fii fată?

large (1) Cât de greu este oare să fi fată? Categoric băieţii nu au habar de aşa ceva, dar dacă ar fi în pielea noastră?
 O femeie frumoasă este o femeie care zâmbeşte, dar pentru a zâmbi trebuie să se simtă specială. Fiecare dintre noi, femeile, ne dorim şi ne şi facem timp pentru noi. Este greu să fi mamă perfectă, să fi o soţie extraodinară, dar este greu să fi femeie. Pe lângă orele pierdute în oglindă pentru un machiaj decent, dar care să ascundă cearcănele, zecile de minute petrecute în faţa dulapului pentru a găsi ceva cu care să te îmbraci, cel mai dificil este epilatul, iar aici… multe doamne şi domnişoare îmi vor da dreptate.

 Pentru majoritatea epilatul este un chin. Pe lângă timpul pierdut, durerea şi oboseala îşi spun şi ele cuvântul. Metodele de epilare sunt multiple în zilele noastre, dar nu toate sunt eficiente şi de lungă durată. Am prefera să vizităm saloanele de înfrumuseţare cât mai des, dar timpul nu ne prea permite în această epocă a vitezei, aşa că folosim metodele intermediare: lama de ras, epilatorul, dar cea mai eficientă metodă… epilatul cu ceară

incalzitor-ceara-mono-tpb-ro

 Epilatul cu ceară pare dureros, însă dacă foloseşti produsele potrivite vei vedea contrariul. Vă veţi pune probabil întrebarea: cum încălzim ceara? Ei bine… un încălzitor pentru ceară peste perfect pentru a câştiga timp şi… nervi.
 Ducându-mă la o prietenă pentru a o ajuta să se epileze, am rămas surprinsă cum încălzea ea ceara ce urma să o folosească. Punea flaconul cu ceară într-un bol adânc , peste care turna apă fiartă. Pe lângă greutatea cu care scoteai flaconul din bol, pentru a nu te frige, chinul era mai mare atunci când întindeam ceara şi de pe flacon mai cădeau picături de apă fierbinte pe pielea Irinei. Am hotărât după două încercări să ne oprim şi am dat fuga până acasă de unde am luat încălzitorul meu de ceară.

 Imediat ce am terminat Irina a fost surprinsă de uşurinţa cu care am epilat-o şi uitându-se la ceas mi-a mărturisit că am terminat cu jumătate de oră mai repede. De obicei, prin clasica ei metodă, epilatul dura o oră şi 15 minute, dat fiind că apa trebuia reîncălzită. Cu ajutorul unui încălzitor de ceară totul a mers mult mai rapid.

 Voi ce metodă preferaţi?

 Acest articol a fost scris pentru Superblog15.

 Missimperfect12.

2 gânduri despre „Cât de greu e să fii fată?

  1. […] Cât de greu e să fi fată? […]

  2. ovi spune:

    poate ca este greu sa fii fata… femeie… nu contest si nici nu aprob… stiu insa foarte sigur ca este minunat sa fii femeie…si mai ales mama… simt asta in privirea mamei mele… si nimeni nu ma poate convinge de contrariu…

Lasă un răspuns

