Tricoul care te face să zâmbeşti

 Când vine vorba de organizat evenimente pentru prieteni, sunt prima implicată. Ce este drept îmi pun
foarte mult amprenta pe ceea ce creez sau organizez, şi se pare că pe nimeni nu deranjează acest minor lucru. 😀 Dat fiind faptul că tot mai mulţi prieteni, ba chiar şi prieteni ai prietenilor, mă roagă să îi PI3o0UcohS_tricou_albajut (chiar dacă nu îi cunosc) trebuie să mă conformez şi să îmi fac cât mai mult timp.

 Acum câteva săptămâni, un coleg şi foarte bun prieten m-a rugat să îl ajut cu pregătirea majoratului. Am rezolvat totul rapid, dar aveam totuşi nevoie de ceva funny pentru el. Fiind foarte indecisă ce cadou să îi fac, am găsit pe net ceva ce m-a făcut rapid să zâmbesc. M-am gândit rapid la micuţul cadou personalizat şi uite aşa am găsit un tricou haios ce ştiam că îl va încânta.
 Zis şi făcut. Am intrat pe magazinul de tricouri, mi-am băgat gheruţele şi 
voilà!
Pot spune că reacţia sa a fost de milioane la vederea tricoului şi imediat ce a reuşit a şi dispărut să se schimbe. Seara a fost una agitată din toate punctele de vedere, dar pe tot parcursul ei am putut observa fericirea ce îi radia colegului meu pe faţă. Cu drag mi-a mărturisit că  foarte greu a fost convins de mama sa să dea jos tricoul pentru a îl spăla şi că, pentru el, a devenit un tricou norocos.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2015.

Missimperfect12.

6 gânduri despre „Tricoul care te face să zâmbeşti

  1. […] Samewhiteblue, InaManu, 24TEK, Vis si realitate, Myblogmworld, Flori din calimara, Sange si Trandafiri, Sleeples, Yukiblack, Gara pentru doi, Loredana Milu, Noctambulul, Intamplari despre tine, La […]

  2. […] Migdala,JurnalScript, Wordswith2, Samewhiteblue, InaManu, 24TEK, Vis si realitate,Myblogmworld, Sange si Trandafiri, Sleeples, Yukiblack, Gara pentru doi, Loredana Milu,Noctambulul, Intamplari despre tine, La […]

  3. […] si realitate Myblogmworld  Sange si Trandafiri  Sleeples Yukiblack  Gara pentru doi  Loredana Milu Noctambulul  Intamplari despre […]

  4. […] Migdala, JurnalScript, Wordswith2, Samewhiteblue, InaManu, 24TEK, Vis si realitate, Myblogmworld, Sange si Trandafiri, Sleeples, Yukiblack, Gara pentru doi, Loredana Milu, Noctambulul, Intamplari despre tine, La […]

  5. […] Tricoul care te face să zâmbeşti […]

  6. […] Migdala, JurnalScript, Wordswith2, Samewhiteblue, InaManu, 24TEK, Vis si realitate, Myblogmworld, Sange si Trandafiri, Sleeples, Yukiblack, Gara pentru doi, Loredana Milu, Noctambulul, Intamplari despre tine, La […]

Lasă un răspuns

