Scrisori în miez de noapte

large (5)” Cu siguranţă nu îţi vei aminti de mine acum, după atâta amar de timp, dar până la final vei ajunge să simţi tot ce simt şi eu.”

  Amintirea este o ancoră a trecutului prinsă în ţărmurile prezentului şi spălată de viitoarele valuri. Acum, în puterea nopţii, când toată lumea doarme, iar luna ascultă şoaptele mele, am prins ancora amintindu-mi de cei doi necunoscuţi de pe aleile pustii ale parcului. Stăteau împreună pe ultima bancă a străduţei principale. Cu siguranţă i-ai observat şi ce este cert… te-ai recunoscut, aşa cum în această clipă ţi-ai adus aminte de mine.

 Momentele frumoase ce îţi năvălesc acum prin minte mă amăgesc de nopţi bune. Atunci când liniştea învăluie totul te regăsesc de mii de ori, în mii de locuri. Închizând ochii încep să număr, cu speranţa că vei fi acolo când voi termina numărătoarea şi voi deschide ochii.

 Acum, după atâta timp, îţi vei aduce aminte de mine, de străina alături de care ţi-ai pierdut atâtea zile însorite şi atâtea nopţi furtunoase. Orele pierdute în care reuşeai să îţi deschizi sufletul, vindecându-ţi rănile vor fi amintiri vi. Vei simţi din nou parfumul nopţilor în care furtuna deranja liniştea ce en acoperea. În acele clipe sunetul vocii tale şi căldura corpului tău erau tot ce aveam nevoie.

 Deşi mă doare, m-am obişnuit cu lipsa ta, aşa cum şi tu te vei obişnui cu timpul. Treptat, vei simţi tot ceea ce am simţit şi eu. Vei simţi cum noaptea îţi răneşte corpul şi inima, în timp ce ziua îţi va trezi conştiinţa, făcând-o să te macine. Luna va fi singura care te va mai asculta, soarele singurul care te va mai încălzii, iar stelele singurele care îţi vor zâmbi.

” Acum, că ai ajuns la final, că simţi tot ceea ce am simţit, că ţi-ai adus aminte de srăina căreia îi spuneai că o iubeşti… este prea târziu. Străina din viaţa ta nu mai cunoaşte emoţiile.”

 Missimperfect12.

Lasă un răspuns

