Colţ de Paradis


Lucrând foarte intens în ultima vreme, nu prea am mai avut timp să mă ocup de micile şi nevinovatele mele pasiuni. Azi, revenind în forţă, am hotărât să termin „restanţele” ce mi-au rămas, dar nu am uitat nici de micul meu Colţ de Rai pe care voiam să îl reamenajez.
Muncind din greu, am hotărât să apelez la câţiva „prieteni”. Având un card de credit m-am gândit că îmi va fi foarte simplu să reamenajez, însă ce poate fi şi mai bine decât asta? Simplu: o rată fără dombândă.
large (3)

M-am înscris aşadar, în programul Star, mi-am făcut un card de cumpărături, şi am ajuns şi la partea care îmi place cel mai mult… cumpărăturile. Având 5.000 de € şi câteva puncte Star totul a mers perfect.
 Cum stă treaba cu punctele Star? Ei bine la fiecare 1 leu plătit primesc câte 1 punct Star pe care le pot folosi în magazinele partenere, şi asta am şi făcut.
Am schimbat mobilierul, mi-am cumpărat ceva materiale pentru „micile bucurii” ,pe care le fac cu drag,  dar şi câteva lucruri ce au înfrumuseţat Colţul meu de Paradis.

Pot spune că era şi timpul ca lucrurile mele să fie aşezate la locurile lor. Cărţile, uneltele pentru „micile bucurii”, computerul la care lucrez mereu, iar acum, când văd totul atât de perfect, sunt foarte încântată şi mulţumită. 😀

 Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Missimperfect12.

2 gânduri despre „Colţ de Paradis

  1. bookysme spune:

    Ce dragut! Sper sa reusesc sa-mi fac si eu un asa aranjament in camera! ❤

    O leapsa de la mine! 🙂
    https://bookysme.wordpress.com/2015/10/22/premiile-liebster-2/

  2. araoimi spune:

    Îmi place scaunul. Și mobilierul alb . Și sertarele ( cutiuțe) .
    Chiar e colt de rai ! 😊

Lasă un răspuns

