Aroma amorului

Atunci când vrei să fi originală faci tot ceea ce poţi să îţi depăşeşti standardele. Cauţi perfecţiunea în tot ceea ce faci, de la machiajul perfect, hainele ideale, până la parfumul ce va întoarce capetele tuturor.
Dacă diamantele sunt cele mai bune prietene ale femeilor, parfumurile şi aromele ce le învăluiesc pe doamne şi domnişoare sunt secretul ce le fac să strălucească.

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog Atunci când am descoperit parfumul Mad Potion mi-am dat seama că nu este un simplu parfum. Aroma sa fină era exact ce căutam de o perioadă bună, dar ce nu îmi dădeam seama era micul secret al parfumului.
Dacă ar fi să facem un exerciţiu de imaginaţie, ştiind că marii parfumieri ai lumii ar vrea să descopere aromele şi secretele tale, atunci e momentul să visăm.

– Trebuie să ne spui, ce aromă este? a întrebat contrariat Francois Rance.

– Nu ştiu dacă ar fi bine să vă destăinui micul meu secret, am continuat întorcându-le spatele parfumierilor ce se aflau în camera cea mare a conacului.

 Am păşit încrezătoare în micuţul meu laborator, în timp ce zâmbeam auzind şoaptele ce acopereau salonul. Toţi cei prezenţi erau parfumieri de renume, dar eu? Eu am fost mereu o nonconformistă, cea care niciodată nu a respectat regulile şi viaţa.

– Revenind la micul tău secret, mademoiselle, cum se numeşte această esenţă ce îţi acoperă firea misterioasă? l-am auzit pe Francois undeva în spatele meu.

 Am ignorat vorbele sale şi am continuat ceea ce începusem. Nu aveam de gând să îi arăt micul meu truc, însă parfumul meu era gata… lipseau doar 3 ingrediente unice: un nor grei, ce prevestea ploaia, o rază de soare din zori şi un strop de iubire pură.
Am zâmbit larg şi ridicând cutia de lângă masă, am spus:

 – Te rog să te apropii. Îţi voi dezvălui micul meu secret.

Francois s-a apropiat temător, fără a spune nimic. M-a privit circumspect şi speriat atunci când din micuţa cutine am scos un borcan în care aveam închis un nor cenuşiu, unul în care aveam o rază de soare şi o sticluţă cu o esenţă mov. Privindu-mă atent a aşteptat să termin, mirosind într-un final parfumul meu.

 – Acum înţeleg care este micul tău secret! a spus acesta făcându-mi cu ochiul şi chicotind.

 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2015.

 Missimperfect12.

2 gânduri despre „Aroma amorului

  1. araoimi spune:

    😊 …secretul potiunii !
    Minunat !

Lasă un răspuns

