Noi avem puterea!

 Fiind extrem de şocată de tot ceea ce s-a întâmplat weekend’ul trecut, dar şi în cursul săptămânii curente, nu am reuşit să mai mă exprim. Recunosc cu mâna pe inimă că am fost afectată în mod direct şi regret tot ceea ce s-a întâmplat. Deşi s-au împărţit mii de opinii legate de evenimentul ce a marcat o întreagă naţiune, încep să îmi ridic semne de întrebare. Chiar dacă sunt oarecum de acord cu anumite idei ce au circulat (şi încă circulă) pe internet, am să încerc să ajut cât pot.
 Cum niciodată nu am suportat corpuţia din propiria ţară, consider că a venit momentul adevărului. Deşi într-un mod tragic, poporul român a conştientizat, deschizând ochii, toate mizeriile din jurul său. Mă indignă foarte mult cum totul a fost atât de repede muşamalizat.
Mulţi au considerat carnagiul de la clubul Colectiv fiind un incendiu premeditat, eu culmea, sunt de aceeaşi părere. Lucrurile nu sunt chiar aşa cum autorităţile le arată, însă nu vreau să intru foarte mult în detalii, deoarece sunt deja scârbită de tot sistemul.

12193555_1521219984863875_5578153023354697373_nTot ceea ce s-a întâmplat în clubul Colectiv, mi-a dat fiori. Pentru majoritatea dintre noi încă se ţine doliu şi mulţi vă gândiţi ce aţi fi făcut dacă în acea seară aţi fi fost acolo. Multe voci îi condamnă pe cei prezenţi, spunând că sunt satanişti. Pentru cei ce vor îndrăzni să mă critice, vreau să le transmit următorul mesaj: „Nu mă înteresează!”
Înainte de a deschide gura, ar trebui să vă analizaţi puţin, atât pe voi, cât şi situaţia. Incendiul putea avea loc oriunde, nu prea contează genul de muzică ascultat! Este absurd şi pentru a face o afirmaţie în care acuzi nişte oameni că ascultă un alt gen de muzică faţă de tine, este prostie pură.
Referitor la acţiunile de salvare, jos pălăria în faţa asistentelor, medicilor, poliţiştilor, pompierilor, dar şi oamenilor simplii ce au fost acolo şi am ajutat cum au putut. Încă se donează sânge pentru a ajuta şi asta voi face şi eu în următoarele zile. Nu am cuvinte suficiente să vorbesc foarte mult despre acest incident, e mult prea mult de suportat şi îndurat.

 Dumnezeu să îi ierte şi să îi odihnească în pace pe cei morţi în clubul Colectiv.

aVX8WGd_700b Revenind la personalităţile ce în zilele trecute au tot apărut pe micul ecran, în presă, sau care nu au schiţat nici măcar un gest, pot spune că mulţi au încercat să îşi joace rolul. Spre ghinionul lor, foarte mulţi dintre noi am refuzat să mai înghiţim toate mizeriile lor. Bucureştiul se revoltă împotriva Guvernului şi odată cu el întreaga ţară. Nu sunt suprinzătoare demisiile ce curg lanţ. Era timpul unei schimbări, era timpul pentru un viitor mai bun. România se trezeşte, la noi este puterea! Cum se face că dintr-un salariu de bugetar… ajungi milionar sau miliardar în euro peste noapte?
Protestele ce urmează au un scop precis. Vrem o schimbare! Îmi pare foarte rău că nu pot fi alături fizic, de cei ce sunt de aceeaşi părere cu mine, însă îi susţin şi îi apreciez. Abia acum se vede cât de unit este poporul român, abia acum se vede cine se simte vinovat pentru toate prostiile, abia acum se vede cine e de partea noastră. Cei ce vor vrea să ne susţină ni se vor alătura, cine este împotriva noastră va demisiona sau nu va implica.

Missimperfect12.

Un gând despre „Noi avem puterea!

  1. Din nefericire, nu avem nici o putere. Doar o impresie palidă a acestui lucru. Nu protestele l-au dat jos pe Ponta, ci tot jocul politic al unora şi altora. PSD-ul doar s-a retras în umbră, pentru a-şi linge rănile şi a reveni mai puternic, după ce hoarda PNL-istă nu va reuşi să aducă nimic din ce promite 🙂

Lasă un răspuns

