Forţe noi

 Da! Se vede clar! Am revenit cu forţe noi! Deşi am avut o perioadă destul de lungă în care se părea că am abandonat totul, lucrurile nu sunt chiar aşa. Anul ăsta a fost unul foarte agitat pentru mine, ştiţi probabil cum e: ultimul an de liceu, balul de absolvire, examenul de Bacalaureat, admiterea la facultate, chiria şi toate cele trebuiesc puse la punct. Acum, că timpul îmi este în favoare şi sunt ceva mai liberă am revenit cu forţe proaspete. Suntem puşi pe treabă.
Mulţi pupici şi mă bucur să vă revăd pe toţi!

 Missimperfect12.

Lasă un răspuns

