Povestea unei cărți

 Nu știu dacă titlul vă sugerează ceva. Să fiu sinceră mie, nu mi-ar sugera mare lucru. Aș crede, probabil, că e vorba de o carte nouă, dar aparențele sunt înșelătoare.
 Lăsând această filosofie frumoasă pentru moment, să vă spun o mică „aventură”.

 Azi, în timp ce veneam acasă de la facultate, am fost sunată de o prietenă. Inițial, să fiu sinceră până la capăt, am crezut că are chef de povestit, de depănat amintiri. Da, după mii de lucruri fără rost, m-a rugat să îi dau o mână de ajutor. Recunosc că nu am putut să o refuz așa că am ascultat-o cu atenție și a trecut la treabă.

 A insistat să îi corectez o lucrare, ce dorește să o vadă publicată, așa că m-am pus pe treabă. După câteva pagini corectate, mi-am dat seama că pot face mai mult, că o pot face să zâmbească. Am căutat ici-colo materiale și am început lupta decisivă. Regret că nu am reușit să îi fac poză, însă de îndată ce am terminat cu manuscrisul ei, m-am apucat din nou de treabă, de data asta lucrând pentru una din cărțile mele. Iată și rezultatul a câtorva ore bune de muncă intensă:

received_930959463680718 received_930959523680712 received_930959637014034

 Pot spune că rezultatul m-a uimit, atât pe mine cât și pe ea. A zâmbit, ba chiar nu s-a mai oprit. 😀 Am fost mulțumită pe deplin, așa că sunt hotărâtă să lansez un proiect de suflet. Toți care doresc să le corectez lucrările, să le dau o formă și nu numai îmi pot lăsa un mesaj privat pe pagina de facebook (Handmade by Mademoiselle R.) sau îmi pot lăsa comentarii chiar aici. Ofer mai multe detalii în privat, atât despre prețuri, pachete cât și despre modelele lucrate manual.

Missimperfect12.

Lasă un răspuns

